Wednesday, May 20, 2009

Tak Boleh Lelap...

Assalamualaikum....

Adehhh bosan tul biler mata tak bleh pejam...tension lak rasanya...ingatkan dah penat2 bleh laa lelap mata...tak jugak...sekarang dah jam
1.40am...mata tak bleh tido lak..panas pun ye gak...tak sesejuk dulu dah...sejak banyak penebangan hutan di sekitar sini...tak best!! Ntah laa apa nak jadi sekarang nie...

Tadi masa tengok
Desperate Housewives sempat la siang ikan bilis...buang perut & tulang2 nya...jadi bersih sket..esok nak buat cucur ikan bilis...so, kena bangun awal laa esok..adehh..letih letih..ntah laa bila laa nak berehat ek...esok keje dan keje dan keje..bosannya nak pi ofis..rasa nak tido je kat umah...dah la sejak batuk ari tu..kepala aku jadi sakit lak..mungkin batuk kerap sangat...rasa sampai pening lak jadinya...dah la kat ofis pun rasa 'bingit'..ntah laa...bile semua ini akan berakhir??

Rindu lak kat ibu...tadi ingat nak call...tapi penat...lupe lak call...cuma sms jer...tapi tak pe...aku hari-hari sms ibu...kekadang call gak..nasib baik laa ada
U Mobile....murah sket...bak kata ibu aku "UM ni murah le.."....aku ingat apa yg UM..rupenye singkatan U Mobile kat dia..heheh...dia mmg hebat bab mereka short form nie..kekadang aku sendiri pun tak faham kalau dia sms...pas tu dia kata aku yg tak tau pasal tu...iskkk..short form rekaan dia..mana laa nak faham..hehe...kekadang lawak gak baca sms dia...dulu taip sms slow-slow...sekarang dah hebat dah ibu ku itu...heheh...laju plak berbalas sms..hehehe..

Ok laa..rasa macam dah nak ngantuk lak...hehehe....so, baik aku beredar ke bantal...kang tak leh tido terus lak esok..heheh..okeh...chowwww..adiosss amigos..

Wassalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...