Saturday, May 16, 2009

MU vs Arsenal & Konsert Akhir AF7

Salam Buat Semua...

Semalam perlawanan
MU vs Arsenal...dan juga Konsert Akhir Akademi Fantasia 7...so, channel di rumah aku asyik berubah-ubah jer laa kan..biasa laa..nak tengok semua rancangan yang ada...tapi akhirnya aku melekat kat perlawanan bola MU & ARS...sebab apa?? Bosan!! AF7 macam kekurangan bahan jer masa konsert akhir nie..tak menarik langsung..bukan kerana pelajar tak berbakat...tapi macam kurang menyengat la konsert akhir tu..aku rasa konsert minggu lepas tu lagi best...baik aku tengok bola...dua pasukan yang aku suka..tapi aku suka MU lagi laa...hubby aku plak Arsenal...so, lawan la ari tu...hehehe...apa pun 0-0...dan MU menyandang juara laaa...ehehe...dah cukup mata kan...lawan saja-saja jer tu..


Malam tu aku tak masak...tak de mood & penat sebab seharian mengemas rumah...letih jer...jadi tak de mood laa nak masak..baik order jer..call
DOMINOS jer malam tu....order Pizza, Garlic Cheese Ring & BBQ ChickenStix...perghhh...sedap semuanya...makan hingga menjilat jari laa kiranya ...best memang best!! Kira memang hari rehat sedunia laa ari tu...hehehe



Apapun..memang aku suka hari rehat ku..tanpa gangguan orang...rehat dan baca paper...ehehe lepas tu tengok tv rancangan kesukaan aku...hehehe...okeh...salam rehat buat semua..chowww..

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...