Sunday, May 29, 2011

Syieda's Wedding ...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Alahaiii...rasanya macam dah lewat jer nak update...al-maklum jer laa sibuk sangat sekarang nie. Sampaikan blog sendiri pun dah bersawang. Tak tau apa nak buat daaa...mungkin aku perlu beli satu "pad" or "tab" yang senang dibawa ke mana-mana jer. Kalau bawak laptop letih bahu nak sandang lak..mau senget nanti bahu aku nie....


Okay laa..berbalik pada cerita asal...Awal May yang lalu, sempat laa bertandang ke majlis persandingan ex-dormate SM Teknik Seri Iskandar di Taman Bernam Jaya (bersebelahan tol Tanjung Malim). Seronok laaa sebab dapat jumpa balik kawan dorm yang dah lama tak jumpa. Syieda nie kami last jumpa masa SPM dulu..fuhhh lama kan? Sekali jumpa member dah kawin dan tak lama lagi akan menerima cahaya mata dah. Cepat tul masa berlalu kan!!

:: Pengantin & kawan-kawan ::

Next wedding adalah wedding E-cun 26 June nie...so, nantikan gambar terusnya. Anyway Syieda Selamat Pengantin Baru yek....Kawan-kawan nanti kita kumpul ramai-ramai lagi ek...syok sekali sekala dpt jumpa semua sekali....

Okay semua...Wassalam...

Tuesday, May 03, 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...