Tuesday, May 26, 2009

Main Masak-Masak

Salam buat semua....

Tetiba aku teringat di saat aku rajin...rajin main masak-masak di dapur...sekarang dah kurang masak sket...sebab hubby kata...kena diet...so, kurang masak sket...makan malam awal...dan jumlah makanan di kurangkan...heheh ... yang penting..aku rehat secukupnya laa...hehehe...rindu nak masak-masak....bukan tak masak hari-hari...masak sebenarnya...tiap-tiap hari aku masak...cuma tak de la special ... cuma lauk campak-campak je laa...

Ingat hujung minggu nie nak buat Nasi Beriyani kot...tengok macam mana...sebab hubby pun kena keje plak Sabtu nie...jadi baik aku masak special sket...khas untuk orang yang penat keje...kena tambah kabohidrat sket kot lepas dah penat bekerja...hehehe...

Kat bawah nie gambo-gambo yang aku biasa snap laa selepas aku masak...saja dokumentasikan dan upload di blog....bleh kalau nak tengok resepinya ek...sila la ke Heldamelissa's Kitchen ...jemput laa ke sana ek... rasa lapo lak tengok makanan nie...heheh ....okeh...chow....wassalam....



t

2 comments:

IxoR@ said...

Punye la sedap...

Macam ni cakap main masak2 aje?

Tengok je dah berselera....

Heldamelissa said...

alaa..masak cincai je tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...