Tuesday, May 05, 2009

My Transitions lenses


2 bulan yg lepas...aku baru je tukar spec yg baru...lense baru...bingkai pun baru...tak de laa lawa mana pun bingkai aku tu...cuma sekadar nak letak kat batang hidung nie je...dan yang penting lense aku tu laa....kang tak nampak lak..heheh .... dlm sebulan dua nie dok tengok iklan Transitions kat Star World sbb tgk citer HEROES...penaja citer tu kan....jadi aku pun pi laa riki-riki kat kedai spec...ada tak lense tu....nampaknya ada...aku pun beli laa....tempah 3 hari siap...hehe ...tak sabo lak nak pakai masa tu.....lense best gak....agak tebal...tu yang penting...nak tau lebih lanjut...tengok laa web di atas tu ek..heheh :) malas nak story lebih...selsema lak..sebab kena hujan pagi tadi...ok...daaaaaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...