Tuesday, November 02, 2004

:: Sahur ooo Sahur ::

Assalamualaikum wrth wbkth...

Aduhhh...perit lak rasanya perut aku nie...agaknya asid-asid dah kuar...hehehe..tu laa...cam ner leh lebur lak sahur aku pagi tadi..aku dah set jam...tapi nak buat cam ner...tido mati...bunyi kapal terbang jatuh pun aku tak dengar..tu lar yang mak aku selalu bebelkan...tido tak ingat dunia..hehehe...aku rasa macam aku dah bangun..tup tup bila aku buka mata...dah ada sinaran matahari kat muka...uwaaa...sahur aku!! Aku tak bangun rupanya...tapi nasib baik lar malam tadi aku dah makan banyak gak...macam-macam aku makan...kuih-kuih lagi...kuih raya pun aku sental sekali...hehehe...dah ada depan mata...apa lagi..tak leh nak lepaskan peluang menikmatinya lar...

Buka puasa hari nie..tak keluar pun..malas lar...masak jer tadi...nie pun baru lepas masak sebelum aku online...mak aku demam...so, malas lar nak keluar beli barang makan...lagipun peti ais dah penuh dengan bekalan secukupnya untuk 2-3 hari...so, boleh la hidup lagi kan...lagipun kalau beli macam-macam bukannya habis pun makan...membazir je...baik makan apa yang ada jer...tu lebih baik...Lauk hari nie biasa jer...aku masak udang black pepper...dan sayur sawi goreng...then sambal belacan dan timun...ok lar tuh..rasanya jap lagi nak masak ayam goreng kot...tengok lar cam ner kan...

Aku pun tak der benda nak buat...tengah tunggu sms member aku lar...kalau dia kata jadi nak datang umah aku...seronok lar aku...best friend aku masa sekolah dulu...dia dah cuti...so, dia nak datang rumah..seronok bukan main aku...yer laa..dah lama tak jumpa member lama kan...tentu rindu lar...lelagi best friend lak tuh...member yang boleh dikongsi segala benda bersama...suka dan duka...makan dan minum...semua kisah kami kongsi...kalau jumpa sure bercerita sampai ke pagi...tak ingat nak tido terus...seronok sangat lar kan...

Okeh laa...aku nak pegi tengok kucing aku jap...dia dok ngiau-ngiau depan pintu aku nie...Snowbelle...kucing kesayangan ku selepas si Twiggies...mana Twiggies aku pegi ek...ada orang culik dia 2 tahun lepas...aku sedih sebab dia tak beraya ngan aku dah...nasib baik ada Snowbelle...si parsi kacuk si kampung...dah jadi kucing "parpung"...hehehe..aku sendiri yang reka lar...ok lar..gtg...adios amigos...byee...

Wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...