Tuesday, November 16, 2004

:: Selamat Hari Raya Aidilfitri ::

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hai kengkawan semua!! Apa khabar? Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua umat Islam di seluruh dunia...anyway hari nie dah raya ke-3...korang dah beraya ke mana setakat nie? Mesti dah banyak beraya lar tuh kan...aku tak ke mana-mana pun...dok umah jer...bosan jer nie...tak tau nak pegi mana lak...tapi esok aku akan keluar daerah ler...sebab pergi majlis perkahwinan kawan aku masa kat asrama dulu...dormate aku kawin kat Selama, Perak...pergi pun ngan kengkawan aku gak semuanya...lepas tu may be pegi beraya lar kot...kalau tak penat lar...

Apa nak citer ek? Aku pun tak tau nak citer apa...tak der apa yang meriah beraya di sini...sebabnya kami berdua jer beraya...kawasan perumahan aku pun sunyi sepi...hanya kedengaran bunyi meriam buluh yang diletupkan di kampung belakang nie jer...tu pun bising giler...susah nak tengok tv...kena pasang kuat-kuat volume tu..kalau tak sure tak dengar lar...tension jer...orang raya nak gembira makan..depa nie raya nak hilang jari plak..pelik aku...apa agaknya erti raya pada mereka tuh...

Aku balik PJ...tak tau lagi biler...rasanya minggu depan...leh lar raya umah sedara mara aku kat sana...nak pegi makan kuih jer...aku suka sangat makan kuih kalau beraya...kalau masa kecik budak-budak lain suka kumpul duit raya...aku hanya suka makan kuih raya..pergi rumah orang hanya nak merasa kuih raya jer..tu lar nikmat yang aku suka...best bila makan kuih yang berlainan di rumah orang...macam-macam jenis kuih aku akan jumpa...tapi aku akan cari kuih baulu yang paling sedap lar...heheheh..tu kuih favourite aku lar...tahun nie aku suka makan kuih aiskrim...sedap...mak aku beli hari tu...hehehe...aku yang tukang makan..heheheh...baru lar best...kuih tart memang beli punya..kat tempat yang sama last year..memang best...sedap giler...kat mana aku beli? Rahsia..heheheh...kalau nak meh lar datang umah aku kay...

Okay lar...dok tunggu kengkawan yang nak tiba..tapi tak mai pun lagi..ntah mana semua pegi ntah...bosan menanti aku...baik aku tido cam nie...lagi best...hehehhee...okeh laa..jap lagi nak pegi tengok CUANDO SEAS MIA...lagi best..byee...selamat berhari raya kengkawan ku semua...adios amigos...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...