Thursday, November 11, 2004

:: Happy Deepavali ::

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmmmm...dah DEEPAVALI dah hari nie...HAPPY DEEPAVALI..maknanya tinggal 2 hari saja nak berhari raya...diharapkan kepada sesiapa yang balik ke kampung atau yang akan bertolak untuk berhari raya di kampung dinasihatkan memandu dengan berhati-hati dan dengan cermat...jangan nak beraya jer tahu...tapi nak selamatkan hari raya nie tak tahu lak...memandu dengan cermat...ingatlah orang tersayang...

Balik kampung? Aku masih lagi di sini...tak ke mana pun...masih melekat kat umah nie...pagi tadi dah penat berus lantai...mau terduduk aku dibuatnya kat lantai tu terus..sakit kaki aku...apa nak jadi daa...ahakzz...bukan senang nak berus lantai...penat wooo..memerlukan tenaga yang banyak...aku letih giler pagi tadi. Sampai tak larat nak berdiri dah nie...Nie pun aku curik-curik masa berehat aku...lepas nie ada keje lagi nak buat...Malam nie dengar citernyer mak aku nak tukar langsir..aduhh...aku lar tu yang kena panjat tuh...sabo jer laa...

Hmmm...ahaa, citer KOREA kat 8tv tu dah nak habis...Stairway To Heaven...sapa tengok? Sedih gak...macam citer WINTER SONATA lak...sama jer heroin dia..hero je lain...hero dia hensem gak tuh...hehehe...aku minat lak tengok hero dia...hehehe...sedih nak berpisah ngan hero tuh...tak per...mak aku dah bagi GREEN LIGHT suruh beli VCD citer nie...leh lar aku carik nanti...hehehe...

Apa lagi ek...malam nie mesti banyak citer best-best...aku tak sabar nak raya nie...bukan apa...nak tunggu citer best kat astro dan rtm...perghhh..kalau citer kat TV3 semua aku dah tengok...so, malas nak tengok lar...tengok citer yang belum tengok jer lar kan...Hindustan yang baru pun akan main gak...tu pasal aku nak tengok...Hari nie dah release citer SRK yang baru bersama Preity Zinta...VEER ZAARA...wahhh..filem romantis dari Yash Chopra...mesti best...tak sabar nak tunggu CD...rasa macam nak pegi tengok wayang lak...besar sket tengok muka SRK & Preity Zinta tuh...perghhh...mesti best...heheheh...

Okay lar...mak aku dah panggil tuh...anyway selamat makan murruku...selamat menyambut hari raya aidilfitri...maaf zahir & batin...adioss amigos....

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...