Thursday, November 18, 2004

:: Raya Wedding ::

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmmm...hari nie hari Khamis...penat semalam tak abis lagi nie. Penat giler walaupun bukan aku yang drive all the way to Selama, Perak...ingatkan dekat...jauh gak...adventure sket perjalanan ke rumah member yang kawin kali nie...hehehe...tapi seronok lar...dapat lar berjalan sekali sekala...tengok tempat yang tak pernah dijejaki...best tu...makan angin...

Ahaa...nie aku nak citer pasal member aku masa sekolah teknik dulu...dia kahwin dengan senior kami gak...wahhh..tak sangka sampai ke jinjang pelamin gak yek...lepas nie dengar khabar ada lagi yang akan menyusul kemudian. Kalau kahwin jangan lupa jemput aku nie...okeh...aku insya'allah datang kalau tak der aral melintang...asalkan korang jemput jer... aku biler lak ek? Ntah lar.....insya'allah, ada jodoh sampai juga waktu tuh...nanti aku kirimkan lar kad aku kat korang semua kay...

Raya ooohh raya...tadi aku baru lepas pi beraya kat umah jiran aku...rumah kedua aku pegi lar selepas rumah member aku yang kawin nie...makan kuih cam biasa lar...tu kan dah hobi aku...merasa semua kuih muih yang ada di atas meja...selagi ada kuih...selagi tu laa aku makan...hehehehe...so, kalau aku mai umah korang...hidang lar bebanyak kuih sket...aku nak rasa semuanya...kalau boleh lar kan...eheheh...

Ahaa...ada sesapa nak mai umah aku? Jemputlah hari Ahad nie...tengahari...dalam kul 12-2 petang...aku ada buat open house sket...jemput-jemput datang umah aku kay...pada member-member yang aku dah jemput secara SMS...jemput datang..jangan segan-segan lar ek...datang jer...dah jemput suruh makan nie..jangan tak datang lak ek...okay...

Okay lar...aku ada hal sket...nak susun kuih muih...ada orang nak datang malam nie...okay...selamat hari raya aidilfitri...adios amigos...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...