Monday, November 22, 2004

:: Rumah Terbuka ::

Assalamualaikum wrth wbkth....

Aduhaiii...raya raya...dah syawal ke-9 dah nie...beraya sakan tak jugak aku nie...raya sederhana pun tak jugak...ntah lar...nak kata banyak rumah aku dah raya tak jugak...ada 3 buah jer...tak tau lar esok lusa plak...tengok lar cam ner...kalau rajin aku sampai lar rumah mana yang patut aku pegi...dalam senarai ada 4 buah...tapi tak tau nak pegi bila plak...tengok la cam ner...

Sekarang nie musim cuti sekolah...pergi mana-mana ramai orang jer...kalau aku keluar pergi bank kat pekan Lumut, ramai orang dan banyak kereta serta bas rombongan di parking lot. Susah gak nak park kereta...dah pekan kecik...ada plak pusat pelancongan(Pulau Pangkor) yang ramai orang...time ni lar aku malas betul nak keluar...sebab segala-galanya ramai orang jer...sampai nak makan kat KFC pun beratur panjang jer...tu la mak aku cakap...tak payah pegi...ramai sangat...kalau baris pun...panjang jer...lapar sampai petang lar jawabnye...cancel lagi nak pegi makan KFC...*termenung...teringatkan KFC yang lazat*

Esok mak aku cakap nak pegi beraya umah pakcik aku kat Sitiawan dan rumah kawan arwah ayah aku kat Kampung Tersusun Datuk Seri Kamaruddin(KDSK)...kampung yang agak fames kat tempat aku nie lar...sebab ramai orang kat situ...banyak lot tanah...banyak lar gak rumah banglo sebijik-sebijik kat situ...best gak tengok rumah orang nie...kalau yang lawa tu...lawa sungguh...sampai berkenan nak lalu dua tiga kali lak...hehehe...

Semalam aku buat rumah terbuka...ada lar gak kengkawan aku, family members & kawan mak aku datang sekali...spagetti ada...rendang ada...ketupat ada...kuih raya ada...macam-macam ada...hehehe...spagetti tak ramai yang makan..aku tak tau lar...agaknya ramai yang tak reti makan makanan Itali tu kot...aku jer yang makan benda tuh...tak per la...sendiri masak sendiri makan...tu part yang paling best...aku paling suka...tu pasal susah nak turun jer berat badan...makin 'comel' lak jadinyer...hehehe...makin comel tak per...jangan makin bulat dah ler...

Okay lar...nak beransur dulu lar dari internet nie...Mak aku dah menyeru kat luar tu...karang dia dok bising buat 'album dangdut' dia lak...lagi aku tak larat nak dengar...so, jumpa lagi kengkawan ku semua...thanks for visiting my weblog...adios amigos...byee...

Wassalam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...