Wednesday, November 10, 2004

:: Demam la plak ::

Assalamualaikum wrth wbkth....

Aduhhh..dah berapa hari aku tak online...tak sihat beb!! Demam dah menjangkiti aku plak selepas virus demam tu melekat kat mak aku...dia dah transfer pegi kat aku...akhirnya aku plak yang demam...kalau demam biasa-biasa jer tak per lar...nie sampai tak bleh nak bangun...demam panas...lemah segala urat saraf ku...ntah lar...dah makan ubat...dan beransur kurang selama 3 hari 3 malam...huuhhh...macam kenduri lak...tu la pasal...letih aku dibuatnya...Nak makan pun tak selera...

Dah demam melanda umah aku nie...nikmat raya rasa macam tak terasa jer...sebab kami berdua demam...then nak kemas rumah pun tak larat...dua-dua dok sakit...so, lepak dan tengok jer lar...harap-harap esok lusa akan beransur baik lar...sebab kalau tak sure tak seronok nak beraya kali nie...dengan cuaca tak menentu..tentu tak best nak raya...panas hujan panas hujan...nak buat apa-apa pun tak bleh...semua tergendala...susah-susah...ntah lar...

Kepada rakan-rakan yang beragama Hindu...SELAMAT HARI DEEPAVALI...esok dah raya depa dah..kita punya raya Ahad nanti...so, sabar lar ek...aku tak tau lar...ada kat umah kot raya nie...tapi kalau nak mai...call lar dulu kay...sebab kekadang aku kuar...mana laa tau kan...ada yang datang...so, sila-silakan lar datang umah aku nie...jangan segan-segan kay...

Okay lar...nak pegi masak lauk lar...cuaca pun mendung jer...baik aku beransur dulu dari sini...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua teman-teman...selamat bercuti...bawa kereta berhati-hati...okay...take care...adios amigos...

Byee...

Wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...