Monday, June 01, 2009

Jalan-Jalan Cari Makan

Salam buat semua..

Sorry nak citer pasal hari Ahad....tapi semalam kepenatan..dan terus terlupa..layan plak TV citer LEVERAGE & HOUSE...lagi laa aku tak gerak...terus terpegun depan TV...heheh...hari Ahad tu pun aku dah penat bile sampai umah...yer laa...dah rasa macam naga dah ari tu...kenyang gile makan...banyak sangat makan sampai nak bergerak pun rasa dah berat..heheh....ok...makanan kat Corus Hotel tu...ok gak laa...actually I'm waiting for the butter prawn...tapi sayangnya...tak de plak untuk hari tu...uuwaaa....sedihnye...peminat udang...nak buat cam ner...next time may be..heheh...tapi overall food dia OK la....ada yang sedap....ada yang tak laa...bahagian cake & pastry tak berapa laa..tapi lauk pauk dia memang sedap laa...



Lepas makan tu kira-kira jam 2pm....terus laa hit to KLCC....1st time aku parking kete bawah carpark basement nie...selalu aku naik LRT jer...sebab malas nak bawak kereta...tapi ari nie aku cuba laa..senang gak....hasrat nak tengok wayang...tapi penuh gile..dah tu tak booking lak tu.. nak baris panjang gile..smpi depan kang tiket habis lak..tak mau laaa...last2 aku jalan2 je laa ....so, menghala ke Sony Style... macam Oli Pittergrew (pengacara Sony Style) lak... nak buat rancangan dia...heheh...sebenarnya nak pi ushar Sony Alpha 200..tapi terbekenan kat Sony Alpha 300..tak sabar ku nantikan hari tu..heheh...lak..hahahah :) bile nak beli?? Minggu nie kot...hehe..tunggu je update seterusnya okeh ...heheh
Ok laa...nak sambung buat keje laa....ada keje banyak..sebab bos baru dah datang...dia baik...eheh so far so good...hopefully akan okey laa....

Ok...chowwww....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...