Sunday, June 07, 2009

Layanzzz

Salam buat semua...

Baru balik dari menonton wayang di Pavilion...Tengok citer Terminator Salvation & Hannah Montana The Movie... awal pagi dah sampai kat GSC...sebab dah siap booking Terminator..terus laa amek tiket kan....senang booking awal...tapi memang best giler laa Terminator tu...best memang best! Sapa lom tonton baik pi wayang dan tengok sendiri...kalau nak citer tak syok laa kan....

Citer seterusnya yang aku tengok adalah citer si Miley Cyrus nie..Hannah Montana The Movie..best ...simple...citer pasal hubungan kekeluargaan...dan harus di tonton oleh remaja hari ini laa...sebab citer nie pasal remaja ...remaja yang sedang membesar...dan kadang kala tak tau apa yang mereka pilih sebagai itu akan berhubung kait dengan orang sekeliling....citer dia simple...dan adunan lagu-lagu dari nyanyian Miley Cyrus & ayah dia sendiri memang dah best dan menghiburkan...tu pasal aku suka lagu The Climb nie...lirik dia best!

Ok laa....nak pi mandi & rehat..esok nak keje plak...adehh boringnye!! Malas tul nak iron baju...nak masak untuk bekal...hehehe ...masa nak rehat jer kan...tapi dah kena keje lak...Okeh...chowww..adios amigos....

4 comments:

E said...

Bale lagi macho dri arnold.follow T1 smpi T2 jek.T3 merepek dan salvation ni gempak coz CGI dia gerek sehhh

IxoR@ said...

Hai Helda,
Gi kerja bawa bekal...? rajinnya...

Eh, org Johor ke?

Heldamelissa said...

hehehe...

E mmg nampak macho laaa si Bale dlm Terminator kali nie...

heheh hi Ixora...
ahaa kekadnag bawak bekal...kalau rajin masak laa ..kekadang buat sandwich je..aha kite orang Johor

Heldamelissa said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...