Friday, June 05, 2009

Jumaat Dah Tiba....


Salam Buat Semua....

Jumaat dah pun..kejap je..pejam celik pejam celik
JUMAAT dah...kejap je...
Esok nak pi tengok wayang..kali nie jadi laa...sebab dah booking siap2..
yang pasti aku tak sabar nak tunggu
Transformer: Revenge of The Fallen...
lebih kurang 2 minggu je...sabo sabo...
Perghhh ....pasti syok!! Rindu kat
BUMBLE BEE..heheh...

Hari nie kat ofis...banyak keje...
Dah la 3 hari aku tak tulis blog...keje byk...kepala pun sakit..
TENSION kurang sket...sebab 'pompuan gile' tu senyap 2 hari nie...
kira ok la tu...lega..aman damai ....

Jalanraya agak lengang sket hari nie...
mungkin ramai pi cuti..
nak bawak anak jalan-jalan kan..
cuti sekolah...aku suka...sbb nak pi ofis kurang kereta...
kurang sket jem...

Borink Borink kat ofis..rasa nak balik je..
Tido best nie...balik keje nanti mesti aku bantai tido awal...
hehehe :) biasa la kan...
penat sepanjang minggu...
Esok acara penuh...jadi aku kena penuhkan 'bateri' laa...
Esok laa aku citer...heheh tak de mood dah nie....

Ok laaa...babaiii....nak buat keje yang menimbun..
Daaaaa...Adios amigos...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...