Wednesday, October 05, 2005

Selamat Berpuasa

Assalamualaikum wrth wbkth....

Hi semua!! SELAMAT BERPUASA...aku ngantuk tul pagi nie..apa taknya semalam tido jam 12.30mlm..lepas masak semua baru aku tido...chehh..macam masak rendang lak..padahal masak nasi & sup sayur jer...then terus tido...tapi aku dah jaga dalam jam 4.20pagi...panaskan lauk...then terus je bersahur...lepas sahur aku tak tido...lepas solat je..aku basuh kain...dan terus mandi...kuar pi opis cam biasa la...jam 7.30am..nasib baik laa..waktu keje masih sama.. masuk jam 9 pagi...tapi balik awal la..jam 4.30petang...best...tak sabar lak nak pegi pasar Ramadhan..rindukan bulan Ramadhan...dan juga pasar Ramadhanya sekali..hehehe...tak tau apa nak beli petang nie...

Kalau kat Lumut kan best..bleh bukak posa ngan ibu...bleh masak benda yang best-best...kalau kat Lumut jarang kami pergi pasar Ramadhan...melainkan kalau memang kami dah keluar masa tuh...terus la pegi...kalau tak baik dok umah jer..masak lagi best..baru rasa nikmat puasa tu kan...

Ok la..puasa nie rehat 1/2 jam jer...tak lama...nak solat jer..lepas tu sambung balik keje yang menimbun atas meja aku nie...okies ....aku chow dulu...esok aku buat entry lagi kay...bye..Adios amigos..

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...