Saturday, October 01, 2005

The Amazing Race

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hi!Aku baru je lepas tengok AXN Channel kat ASTRO...The Amazing Race : Family Edition...kalau ikutkan, aku memang peminat rancangan ni sejak dari yang pertama dulu...best!! Aku bleh belajar banyak benda...contohnya tempat-tempat yang mereka lawati...dan laluan untuk ke tempat tersebut...mana nak dapat tiket ke apa ke...semua aku tau lar...at least kalau aku ditakdirkan mengembara ke...aku tak le sesat macam deme tuh...hehehe...kalau kat Malaysia nie Explorace pun ada...aku teringin nak ikut gak satu hari...cuma tak der geng jer...kalau ada sure dah ikut punya lar...hehehe...

Tadi petang aku masak rebung masak lemak...perghh...sodapnye...ahakz..masuk lift tekan sendiri la nampaknya...hehehe...aku rasa sedap je walaupun tak sedap..tapi mak aku kata lulus la kalau nak hidang kat mentua...hehehe...poyo laa...tapi orait lar kan...at least aku reti gak masak...dari tak tau masak kan...

Demam aku dah ok...cuma suara 'rock' la sket..biasa la kan...batuk jer...selsema ada sket-sket gak..tapi dah kurang...tak macam sebelum nie...sampai tak bleh nak bernafas dengan betul...susah kalau saluran pernafasan tersumbat...hehehe...nasib baik laa dah recover..hehehe...

Okies laa...lagi lama aku ngadap screen nie..lagi bising kucing aku kat luar tuh...ntah nape la dia dok ngiau ngiau tengah malam buta...jumpa lagi...sok nak balik PJ dah...naik bas jam 1 tengahari...biasa punya bas ler...okies...chow...nak tido...dah ngantuk sangat nie...bye..

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...