Monday, October 10, 2005

Aquaria KLCC

Assalamualaikum wrth wbkth,

ISNIN!! Huh...malas jer nak bangun...yer laa...sahur tu tak per...tapi nak pi keja
nie..maleh tul...rasa nak cuti jer...cuti-cuti Malaysia..hehehe..biasa la kan..cuti itu menyeronokkan..memacam bleh buat kalau dok umah..last Saturday aku sibuk kemas almari baju & tulih kad raye...hehehe..awal kan...aku memang cam tuh..Sunday lak..tunggu electrician datang repair lampu...akhirnya umah aku terang kembali setelah beberapa lampu meletup hari tu..hehehe...terang laa...di dapur, di bilik & ruang tamu...heheh..kelakar gak..rasa macam iklan TNB...orang yang baru dapat elektrik..bersorak sakan...

Minggu nie..mungkin hujung minggu buka posa kat luar..cadang nak pi
AQUARIA KLCC..huh..tak sabar rasanya...best gak..nak pi jejalan....lepas tu pi bukak posa...dah lama tak jumpa si dia...ahakzz..walaupun dulu sebelah wilayah jer..tapi jarang jumpa...aku memang jenis macam tuh...yer la..kalau jumpa selalu pun...call selalu pun...sure nanti bosan kan...sampai tak tau apa nak borak dah masa tuh..tak best laa...hehehe...

Outing minggu nie aku dah set beberapa benda aku nak buat...
-
AQUARIA KLCC
- nak tangkap beberapa gambar
- find tudung for raya (kalau sempat)
- buka posa dgn yg tersayang

Aku tak tau apa lagi nak buat...kalau bulan tak posa banyak aktiviti bleh buat...tapi sebenarnya aku ok jer...selagi bleh jalan aku jalan...tapi takut dia flet lak...ntah..dia yg tak tahan...terbalik lak...patutnya aku ler yang flet giler...hehehe...badan manja kot...cam aku nie..lasak sket..heehe..

Next week...21 Okt nie cuti Nuzul Quran..huh..keje 4 hari je that week..aku nak pi shopping 22 Okt tuh...biasa la...the other next week tu aku dah selamat sampai ke Lumut...nak raye...semangat seh raye..maklum jer lar...time cam nie laa nak merasa nikmat hari raya..lagipun aku kena happy gak walaupun hanya beraya berdua jer ngan mak aku...I'm glad we still have each other...

Okeh laa..aku nak sambung buat keje aku yang menimbun nie..nanti aku story lagi kalau ada benda best...okeh...bye...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...