Tuesday, October 25, 2005

Raye Mood

Assalamualaikum wrth wbkth...

Huhh...dah baper hari tak mencoret di blog sendiri..banyak benda nak story..tapi tak der masa nak taip laa...maklum laa keje banyak sangat...semalam jer sibuk pindah meja...dah tu lepas semua siap...kena lak siapkan report tuh...huhhh...letih sesangat laa..balik umah lak...nasib baik sempat masak untuk buka posa laa...masak hati ayam black pepper...hehehe...then makan jer tomyam udang semalam yang aku masak...bantai jer laa...janji makan laa...jimat sket...dari memberi di Bazar Ramadhan tapi tak sedap & mahal...wat per..

Anyway, minggu nie minggu last aku keje..ehh...aku bukan resigned ek..aku nak balik Lumut dah...yea yea...nak balik raye dah...raye mood dah nie...tak sabar nak balik dah nie...ahakzzz...seronoknya tak terkata la...beg balik kampung dah siap tersusun di tepi almari dah..hehehe...excitednyer...tapi yang tak bestnya nak kena naik kat Jalan Duta..huhh...letih la naik kat sana...jauh lak tuh...tapi tak per...cik abe yang antar kan...hehehhe...selamat aku...

Balik raya 9 hari jer...bleh lar dari tak der cuti langsung...time nie nak buat kuih raya & kemas rumah semuanya...biasa la kan..banyak benda nak buat...ihiksss...okiess...aku nak check email lak...okies...chowww...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...