Thursday, October 06, 2005

Puasa....

Assalamualaikum wrth wbkth,

Hi! Puasa hari yang kedua..apa macam korang? Harap semua okay laa kan..aku macam biasa..just load of works bertambah...huh letih laa cam nie..aku tak tau naper plak perut aku buat hal...makan apa lak jadi cam nie..iskk..ntah ler...

Tahun nie tak tau nak beli kuih raya apa lak...Ibu aku sibuk citer nak buat kuih cornflakes yg depa tunjuk dalam tv..tak tau lar dia nak buat ke tak..kekadang cakap jer...nanti tetiba semua jadi cancel di saat akhir...caya la cakap aku..hehehe...aku rasa tahun nie nak beli serunding daging...bawak balik masa raya nanti...beli kat mana ek...mungkin masa aku shopping raya sekali laa...

Cakap pasal shopping raya...aku tema tahun nie warna purple baju..hehehe...bukan apa, aku sendiri tak tau nak pakai baju warna apa lar...so, aku pun pilih la warna...hehehe...nak carik kebaya lar..tu pun kalau ada yang berkenan...kalau tak aku nak beli baju kurung jer laa..dah beli kain 3 pasang..tapi tak sempat tempah lak..terpaksa la tempah untuk raya haji lak..heheh..sebenarnya nak tempah untuk pegi majlis perkahwinan kengkawan aku...

6/11/2005 - Nahdatul Akma
3/12/2005 - Sharifah Norashikin
28/1/2006 - Hasni Watie
25/3/2006 - Nor Azreen


Perghh..jadual untuk menghadiri majlis perkahwinan aku seh...sampai tahun depan full...so, sesapa yang nak send kad awal-awal la sket...jadi aku bleh masuk dalam list nak hadir...okies...bukan apa..karang tak datang kecik hati lak...aku cuba untuk datang..maklum je la..tak der kenderaan ni susah sket..kalau ada kereta, sure langkah aku panjang jer...hehehe..mungkin ada hikmahnya...

Aku sendiri punya majlis bile ek? Aku pun tak tau lar...malas nak fikir konon...tapi kena fikir gak..banyak benda nak buat...macam masa majlis pertunangan aku hari tu...aku buat semua...dari buat hantaran...iron baju...pasang kerusi meja..susun meja..pasang khemah..vacum carpet..susun carpet..bak kata..banyak la aku buat...huhh..penat..kalau kawin aku nak lepak...tengah nak cari pengapit je nie...hehehe..nak buat baju kat mana ek..tak tau lak..AMIN JAUHARI..huh..best gak...nanti laa..kumpul duit dulu la kan...ada duit semua benda bleh buat...memang tak buat kat umah...dewan..maklum je la..umah 'comel' macam tuannya..hehehe...duit gak tu...huh..letih fikir pasal duit je...ntah la...

Okies laa..nak sambung keje...sesambil buat keje sesambil taip blog..mampus kalau bos aku nampak...kena goreng lak aku lepas nie ngan dia..ehehehe...okies laa...chow..adios...

SELAMAT BERPUASA!!!

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...