Thursday, October 27, 2005

Excited kemas...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Huhhh...semalam aku sibuk kemas beg balik raye nie...hehehe...dok boh apa yg patut laa...memacam aku letak...1st & foremost CAMERA la aku masukkan dulu...hehehe...biasa la kan..tu dah jadi benda penting dalam hidup aku la sekarang nie...tak camera tak leh nak buat apa...ahakzz...raye nie nak gambar puas-puas laa...banyak benda nak gambar nie...heheh...lepas tu terus upload laa..hehehe...

Aku boring tul hari nie...dok kira...and kira...and kira...sampai pening...nie time rehat...ingat nak tido jap laa...kepala dah pening semacam...takut tak pi pasar Ramadhan lak...penat sangat mata nie rasanya...nak bukak pun tak larat dah nie...

Yeaaa...tinggal sehari lagi...tak sabar nak balik...tu pasal beg semua dah kemas...takkan nak kemas last minute lak...tak best laa...lagipun nak shopping kuih muih lagi...so, benda-benda tu nak kena masukkan la gak...huhh...letih nak mengangkut tuh...nasib baik naik bas Sri Maju VIP SEAT tuh..selesa laa sket...leh buat 'taik mata' lagi...hehehe..selesa..rasa nak bawak bantal & tilam sekali je rasanya...hehehe...sampai je mak aku amek terus pi buka posa kat luar...dia dah booking dah..hehehe...makan buffet kat Hotel Crystal...RM18 sekepala je...murah kan..hehehe...bleh makan kenyang-kenyang2...

Okies laa...nak zzzzzzz jap...penat laaa..okies....choww...Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...