Friday, October 14, 2005

Masalah tul...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Masalah tul...pagi tadi aku tak bangun sahur...actually memang aku tak bleh nak makan sangat...tak tau la...posa nie hilang selera lak aku...and aku pun terus tido la sampai ke lepas Subuh...pada hal semalam aku tido awal gak..dalam jam 11 malam aku dah tido...nyenyak seh...aku selalu bangun sahur jam 4am..yer laa nak panaskan lauk & masak air..kena bangun awal sket la kan...

Semalam dok pikiaq semua plan yang di beri...hehehe..mana la tau..kena gak buat spare plan kan...jadi kalau ada yang cancel leh buat benda lain kan...tau je la aku nie...asyik plan je..biasa laa...kalau dulu masa belajar aku mesti ada satu organiser dalam tangan atau dalam beg aku...hehehe...seorang yang well-planned kot aku nie...bukankah elok kita merancang segala perjalanan kita...

Anyway, esok destinasi bermula...1st ke IKEA...then ke AQUARIA KLCC...mesti best...sebab aku ada agenda tersendiri...kamera kali ni aku nak usung pegi memana jer...ingat nak masuk FUJI CONTEST - TOURISM MALAYSIA tuh...mampukah aku?? Macam tak yakin jer pada diri sendiri aku nie..belum cuba belum tahu kan...mana la tau aku nie boleh menang...hehehe...doakan la aku kay kengkawan...

Petang nie..tak tau apa nak beli lak kat Bazar Ramadhan...tu la masalahnya..bukan tak nak masak..tapi asal aku balik umah..ruang dapur aku penuh...ramai orang dok kat dapur..masak...jadi aku tak der ruang di situ...baik aku beli jer juadah buka posa aku...hehehe...sahur baru aku masak...tapi biasanya aku masak waktu malam...time semua dah pi tido...heheh...baru senang nak memasak...

Okies laa...waktu keje dah nak mula...chow chin chow...nanti aku story kemudian kay...story with photo la..okies..chow....

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...