Wednesday, October 19, 2005

Nak shopping raye

Assalamualaikum wrth wbkth..

Fuhhh..penatnya...sejak semalam aku dah duduk dalam timbunan statement...statement yang bermula dari bulan Januari hingga September...mau pening aku dibuatnya..nak buat filing lak tuh...aku sorang lak tuh..huhh...memang jenuh laa jawabnya nak susun benda nie...aku harap dapat dihabiskan before cuti Nuzul Quran...aku tak nak lanjut sampai minggu depan...minggu depan dah mood raye memandangkan aku balik 29 Oct nie kan...hehehe...

Ahaa..aku dah update fotopages aku...harap mereka yang dah tengok tu rasa puas hati laa ek...cuma kualiti gambar kureng laa..maklum la...aku pakai compact camera jer...bukannya pakai D-SLR ker...kalau pakai tu mungkin cun laa kot...mana la tau rezeki aku beli ker...doakan la ek...aku akan pakai gak satu hari nanti...hehehe...time tu leh laa zoom sana..zoom sini...hehehe...

Semalam...4.30 petang je aku berdeezooom keluar...hehehe..nak balik cepat...nak masak..semalam aku masak kari ayam & kailan goreng belacan...huhhhh...nikmat makan masakan sendiri dari beli kat Bazar Ramadhan...semua tipu belaka...nampak cantik...sedap..tapi basi jer memanjang...mana larat..buat habis duit jer..baik aku masak sendiri..puas hati kan...makan hasil buatan sendiri lagi best...dijamin bersih & halal...hehehe...

Okies laaa..aku rasa nak start buat keje lar...belambak keje aku hari nie...nak update semua...okies...choww....bye...

Selamat Menjalani Ibadah Berpuasa & Selamat Berbuka Puasa

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...