Wednesday, September 28, 2005

Demam...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Huhh...letih tul badan hari nie...apa taknyer..semalam aku kena selsema...dan sebelah malam lak aku demam sket...tapi dah kebah sebab aku berpeluh..kalau tak susah gak..nie nak buat keje pun susah..dok sok sek sok sek jer hidung nie...geram lak...hidung dah merah abih dah nie...ntah laa apa nak jadi...nie pun kurang gak selsesa sebab dah makan ubat semalam dengan cepat...kena cepat bertindak...kalau tak melarat lak kan...

Hmmm...Jumaat nie cam biasa..rutin balik ke Lumut..harap sangat puasa jatuh 5 Nov nie...mesti Nuzul Quran jatuh 21 Okt...bleh laa balik masa bulan posa..tak lar penat sangat...bleh laa pi bukak puasa ngan ibu...hehehe...seronok gak...raya nie mungkin cuti seminggu...bantai ngan Deepavali sekali...dapat laa seminggu...tiket balik ke KL dah beli...sebab mak aku cakap orang dah nak habis jual tiket dah...perghhh..puasa pun belum...orang dah jual tiket...dan nak habis dah tiket tuh...teruk gak nie...maklum lar...DEEPA-RAYA kan...biasa lar...dulu KONGSI-RAYA pun sama gak...huh...mesti nak pi shopping susah nie...ramai bersesak-sesak...alaa..susah tul...raya nie baju tak sempat buat...nampaknya kena beli jer laaa...hmmm...malas tul aku nak pi Masjid India tuh...ramai giler kalau bulan posa nie..hehehe...

Ahaa...tunang aku kena chicken pox..hehehe..patut laa dia kata demam teruk...mula-mula suspek denggi..aku takut gak..pelik gak macam mana leh kena denggi...last-last rupanya dia kena chicken pox...ahakzz...kalau tak last Sunday nak pi Taman Tasik Perdana...nak pi jejalan before puasa kononnya...nampaknya lepas raya jer laa tunda semua aktiviti tuh...susah gak cam nie...ihikss...nak pi melawat...nanti laa...jauh plak...call je laa..tanya khabar...hehehe...jahat tul aku nie...macam jauh mana jer...PJ - Kg Pandan...jauh ker?? Jauh gak lar...lagipun aku tak tau umah maklong dia kat mana...kalau umah mak dia di Melawati sana aku tau laa...bantai naik je ke Bukit Antarabangsa tuh...sampai lar...tapi nak pi ngan apa..tu laa problem..dok umah kawasan tinggi nie bas tak naik..susah susah...kena beli gak aku kete nie..harap-harap aku menang MYVI lar..hehehe...mana laa tau...tuah ayam nampak di kaki...tuah aku dapat MYVI...huh...WOOOOWWW!!! Best tu...

Okeh laa...waktu lunch dah nak tamat...jumpa lagi..laptop aku dah baik..mungkin aku akan online dirumah...okies..chow chin chow...

Wassalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...