Monday, September 12, 2005

Kunjungan Seorang Teman

Assalamualaikum wrth wbkth...

Huhh...dah hampir 5 hari tak buat entry blog...rindu...padahal tiap-tiap hari mengadap komputer jer...tapi tak der masa nak menaip lar..keje menimbun...sejak aku dok department MIS nie...perghh..terisi segala kekosongan masa yang selalu terluang...ahaha..pening gak aku dibuatnya...kacau otak seketika...berasap pun ye...panas laa kat department nie..aircond cam rosak jer...perghhh...berasap aku...

Ahad lepas, kawan baik aku datang...saja membuat kunjungan...dia dah pindah..dok KL..so, jauh la sket la..kalau dulu semua xtvt memang dibuat bersama...la nie kena tunggu betul-betul free baru dapat mengisi waktu bersama...itu pun kalau berpeluang...

Minggu nie...aku balik Lumut...tak sabar rasanya nak balik...bukan apa, nak pi tempah baju raya...lom pi hantar lagi...ada ke patut...aku harap ada la orang nak terima tempahan aku nie lagi...hehehe..kalau tak susah lar kan...tak beraya la aku jawabnya...walaupun aku bukan pakai sangat baju kurung..tapi la nie kena pakai selalu...yer laa...keje kena la banyak baju sket...takkan baju yang sama jer..tak best laa...orang pun tengok kita semacam jer kan...hehehe...

Semalam aku pi Giant gak ngan member aku tuh...sempat laa mencapai beli satu kotak...actually ia adalah almari yang bleh disambung-sambung dan bleh dijadikan satu almari yang besar...ok la kan...beli satu-satu...then bila dah banyak bleh cantum la kan...ok gak..aku nak beli lagi satu nanti..hehehe..bukan apa, buat letak barang-barang aku gak...aku dah start mengemas barang..mana yang tak pakai buang je laa..buang masa je simpan...hehehe..rasa kemas sket...kalau tak mata sakit dok semak jer...

Okies laa..aku nak buat entry gambar lak kat
fotopages aku...okies aku blah dulu..chow...adios amigos...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...