Friday, September 02, 2005

Pagi Jumaat di pejabat

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hi...Hari Jumaat dah tiba...pagi-pagi aku sampai...aku dah rasa lapar...ntah laa tak tau naper...lapar yang amat lar...then sesampai jer aku buat SOUPY SNAX..ahakzz..janji makan dah ler...nak beli nasi lemak cekik darah tak berbaloi...sikit pun dah RM1.60...perghhh...rasa nak bakar je kedai tuh...ntah hape2..kalau sedap tak pe..nie tak sedap...

Semalam aku dah kemas barang...petang nie lepas keja aku terus ke Puduraya...nak balik kampung...biasa la kan...2 minggu sekali aku akan balik ke Lumut...dok KL jer..bosan gak kan...so, balik jenguk mak aku lar...mak aku cakap sana musim hujan sekarang...iskk..sure sejuk...nie yang best nie...bleh tido ngan nyenyak lar jawabnya malam nie...

Okeh laa..aku tak tau apa nak taip lagi dah..nanti senang aku update lagi...mungkin minggu depan aku nak letak gambar..tunggu je la ek..okies..chow chin chow...adios amigos..

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...