Monday, September 05, 2005

Based on true story

Assalamualaikum wrth wbkth...

Pagi nie aku sampai ofis awal dari yang aku jangka...30 min jer dari umah...bas tadi jalan tak jammed...kira okay laa..ok gak...tak le ngantuk dok dalam bas tuh..Dalam bas...macam-macam manusia ada dalam bas...dulu aku selalu tengok gelagat dalam LRT..la nie tengok gelagat dalam bas 33D lak...tadi ada sorang perempuan tuh...nampak cam ok..maksud aku sihat la..waras..tapi rupanya tidak...dalam 10 min lepas dia naik..dia start menyanyi lagu..lagu tamil...huhuhu...sedih siot...sedih sebab telinga aku yang dengar...orang lain dah biasa tengok dia...semua buat bodo je...

Dulu masa aku naik bas jam 6 pagi...mesti aku naik LRT jam 630 pagi...sama gak..jumpa sorang yang gila...muda lak tuh..dia akan buat benda yang sama setiap kali dia naik LRT...mula-mula dia akan duduk di kerusi yang sama..sapa duduk kerusi tuh..dia akan halau..tak pun dia akan kipas-kipas muka kita...eee...then dia lipat seluar dia..stoking dia...baru dia keluarkan air botol besar yang sejuk..then dia minum...sesapa mesti tak berani dok sebelah dia...hehehe..sebab dia suka kipas kita pepagi buta yang sejuk...hehehe...sure la orang blah...memacam pengalaman naik kenderaan awam nie....biasa la kan....

Okies aaa...nak sambung keje...nak buat salary scale...okies..chow...adios amigos...

Wassalam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...