Wednesday, September 14, 2005

Happynyer aku

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hi kengkawan ku yang ku sayang...sihatlah hendak-Nya Selalu kay..sorry la dah dua hari rasanya tak buat entry blog...huhuhu..tau jer lah..aku bz 2-3 hari nie..ahakzz..hari nie aku happy sangat...tak lama lagi aku ada geng kat ofis aku nie..best fren aku keje seopis ngan aku..hahaha..memang kuar tanduk la lepas nie..hahaha...memana pegi mesti berdua lar punyer..gempaq opis aku dibuatnya nanti...pantang jumpa sebenarnya aku ngan member aku nie..sekali jumpa ada je plan baik yang akan dilaksanakan...dulu kami serumah..sekampus..sebilik..then dia pindah..aku tak der geng..and now she's back!! Seopis pun jadi la kan..hehehe...lagi best...

Agghhh...kenyangnyer...sebenarnya tadi aku kuar lunch jap...tapi tapaw jer lar..malas nak makan kat bawah..then makan kat pantry ofis jer lar..makan nasi goreng kampung jer...ahakzz..biasa laa..dah 2 hari tak makan nasi..asyik makan buah jer...mana bleh tahan beb...mampus laa aku..kering lak jadinya...hehehe...tak leh laa nak kawal sangat...kang pengsan lak aku...

Okies laa...aku malas nak celoteh banyak sangat..banyak lagi benda nak buat nie..esok ingat nak update fotopages...tgk laa..kalau rajin ada la..okies...chow...

Wassalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...