Thursday, September 08, 2005

Together..Forever & Ever...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hi semua..sorry la 2-3 hari nie tak der masa nak buat entry blog...busy sket..nie pun curik-curik masa lepas makan lunch...nasib baik aku cepat balik dari pegi membeli makanan...tak tau apa nak taip untuk entry hari nie...2-3 hari nie...aku bengang sangat dengan perkhidmatan bas di area umah aku...especially FEEDER BAS & RAPID KL...perghh...berapi kalau tunggu...tak tunggu 2-3 bijik yang lalu..kalau di tunggu sampai berjanggut aku dibuatnya...tension jer...

Tadi aku kuar jap..pi Giant depan opis aku...beli barang makan aku lar...jadi balik nanti terus balik lar..tak payah nak singgah memana kan...lepas pegi beli barang...singgah jap beli lunch...KFC...hehehe...lapar sangat lar hari nie...tak tau naper...pagi tadi lagi laa...ya Allah...memang lapar yang amat..nak kata aku tak makan semalam..aku makan...tapi ntah lar..

Minggu nie aku tak balik kampung lar...dok sini..mungkin pegi kenduri kot...tengok laa macam mana kan...ingat nak pi umah makcik aku..lepak tengok VCD ngan cousin aku..dah tak cukup korum...sorang dah balik UKRAINE...hmmm..tak pe laa...janji ada orang...

Okies laaa...dah abih waktu lunch...jumpa lagi di entry akan datang...muaahhh untuk semua....chow...adios amigos...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...