Friday, September 16, 2005

Air Oren

Assalamualaikum wrth wbkth...

Arrgghhh..leganya...baru lepas pekena air oren yang di beli di GIANT..hehehe...biasa la opis depan GIANT...selalu la jawabnya aku ke sana...tadi pi GIANT sebab nak beli buah Avocado mak aku...dia suka betul makan buah tuh...makan ngan susu & ais krim...memang sedap pun...jeles aku...aku beli untuk dia lar..aku malas nak makan..dia nak aku beli je la...sesambil tu aku pun membeli la air oren...sedapnye..hehehe...

Petang nie lepas keje aku terus ke Puduraya...tak balik umah dah..senang terus jer dari opis untuk balik kampung...terus angkut beg jer laa...Ahad aku balik la sini balik macam biasa la rutin aku 2 minggu sekali nie...heheheh...Sabtu & Ahad aku memang tak buat entry blog...sebab laptop aku rosak lagi...so, susah sket nak update...nasib baik laa aku dapat PC baru kat opis...jenama HP...senang laa aku nak buat keje update aku...semua guna thumbdrive aku jer...senang bleh angkut sana sini...kat memana je aku bleh guna...hehehe...

Okies laaa....aku nak sambung keje aku balik nie...nanti aku buat entry lagi next week kay..adios amigos...chow..

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...