Saturday, March 19, 2005

Jalan-jalan cari makan

Assalamualaikum wrth wbkth...

Aiii semua...ahakzzz..kembali lagi ke arena penulisan sempoi...anywa, baru balik dari pegi makan satay kat Lumut...opposite Medan Dato' Ishak..boleh tahan gak lar kan...sedap..order dalam 30 batang gak lar...hehehe...ramai gak orang kat Lumut waktu nie...biasa la kan malam minggu...jadi ramai lar kan...Aku ada gak lar snap gambar Pekan Lumut di malam hari...tapi mungkin tak cantik ler...sebab aku tak der mood sangat...hehehe...tunggu aku tukar camera lar nanti...mungkin pixel gambar akan lebih cantik dan gambar lebih menarik lar...Aku ingatkan nak update fotopages aku...tapi lupa plak bawak cabel camera...uwaaa...sabo jer lar...dah tak leh nak update...so, sorry le ek kengkawan ku...tapi jangan risau...nanti aku akan update gak lar...tapi tunggu la kan...kena tunggu sket laa...tapi aku tetap akan update lar...okeh....

Hmmmm...apa nak cerita ek? Tengah bosan gak nie...tak tau apa nak buat..nak tengok tv...nampaknyer cerita macam tak best jer...macam seram..tapi tidak...hehehe...ntah hape-hape cerita melayu nie...merepek jer...malas nak tengok lar...baik tengok cerita lain ler...cerita plot yang bosan nie bleh buat mengantuk jer...hehehe...nasib baik ada ASTRO...tengok je laa cerita lain...

Okeh la...nak sambung check email...2-3 hari lagi aku susah nak check la...tunggu hujung minggu..esok aku dah nak balik ke PJ...so, memang susah sket nak check lar kan...harap kengkawan ku faham lar ek...bukan tak mo update...memang kalau bleh nak update selalu lar...tapi masa tak mengizinkan...Okeh laa...jumpa lagi...adios amigoss...choww...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...