Sunday, March 27, 2005

Lepak di KLCC

Assalamualaikum wrth wbkth....

Hai again!! Penat nie...baru balik tengok wayang ngan member...hehehe..sampai 2 wayang pi hentam tengok...sejuk lak tuh...lupa bawak sweater...anyway, tadi aku tengok 2 cerita lawak lar...so, gelak gile2 lar dalam panggung tuh...release tension la kiranya kan...aku tengok Miss Congeniality 2 dan Hitch...1:30pm tgk Miss Congeniality dan kul 4:00pm lak sambung tengok Hitch...hehehe...nasib baik ada gap 30minit lepas tuh....best dua-duanya...pada yang blom tengok...pegi lar tengok ek...aku memang galakkan pegi tengok...

Hari nie pagi-pagi dah bangun...sepatutnya pagi Sabtu cam nie la aku nak tido sepuas-puasnya...tapi sebab ada nature call...kena gak bangun...and then terus la bangun dan bersiap untuk ke pejabat PTPTN kat Wisma Chase Perdana...korang tahu la kan apa nak buat sana...malas nak story lar...tapi memang ramai giler kat sana...ada yang bayar hutang...ada yang baru nak buat pinjaman...dan memacam hal lar...malas nak story lar pasal tuh...tak der mood biler dengar pasal PTPTN tuh...

Jalan-jalan tadi memang seronok lar...sambil merehat-rehatkan otak ku..heheh...otak yang serabut giler nie...aku bukan lar tension pasal keje...tapi tension pasal benda lain...korang sendiri pun tau kan..apa dia kan...aku dah citer dalam blog entry aku yang lepas...

Nak story apa lagi ek...?? Kering idea lak...eh...aku hampir lupa lak..kawan aku si Zul tu nak kawin bulan May nie..eh ye ke bulan May nie? Aku pun tak pasti...anyway Zul, kalau hang baca blog aku nie...jangan lupa lar kan nak hantar kad...okiess...buat member-member aku yang bakal melangsungkan perkahwinan especially my ex-dormate tuh...kalau nak address habaq kat aku lar ek...selagi aku dah update & tengah rajin & masih hidup nie...amek lar semua address nie kay...pada sapa lagi aku nak wariskan semua benda nie...hehehe...okeh...

Okeh laa...aku nak chow...sebab sakit perut makan soto ayam di KLCC tadi...perghh..bodoh tul lar...apa taknya...aku dapat rasa yang sup soto tu macam dah lama sangat...dah ler tak sedap...huhuhuh...sakit perut aku...takut keracunan makanan jer...uwaaa...tensionnyer...okeh laaa amigos...choww...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...