Friday, March 18, 2005

Balik kampung....

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hai kengkawan ku...maaf di pinta kerana dah lama tak hantar khabar berita di sini..nak buat posting bz sesangat...jadi tak dapat la nak join kan...sorry lar...anyway, aku skang dah keje nie...tu pasal lar bz sesangat..bangun seawal jam 5 pagi...then pegi keje seawal jam 6:30 pagi...maklum lar...keje jauh nie..memang kena berkorban dari segi masa dan penat...nak ke ofis about an hour gak...4 perkara aku akan buat setiap pagi...naik feeder bas, naik LRT Putra, naik LRT Star & jalan kaki...perghhh..bayangkan lar..betapa penatnya...aku keluar 6:30am...balik jam 6:30pm...fuhh..lama kan...seharian di luar rumah...cuma sabtu & ahad jer la aku tak keje...melepak di rumah..merehatkan diri...sebab dah penat seharian berjalan bila nak pergi dan balik kerja...so, sabtu & ahad lar masa untuk merehatkan kaki yang lenguh....

Buat kengkawan yang selalu lawan web aku nie...thanks a lot for your support...cuma sekarang nie aku bz sket la nak update...tapi aku tetap akan update kan segala info aku lar...jangan risau...kepada yang selalu lawat laman fotopages aku...thanks....sorry tak update gak..but this week aku janji akan post new foto lar...so, selalu-selalu lar jenguk kan...okies...

Hmmm...apa lagi ek aku nak cerita...dah kering idea lak...sebenarnya aku ngantuk sesangat nie...tapi pasal nak temankan mak aku bersembang...aku akhirnya tak tido...hehehe...maklum lar...dah 2 minggu tak jumpa...banyak benda nak cerita...mak & aku very closed sangat...every single story nak cerita...tak missed satu pun...selama aku kat KL...sms lar penghubung kami...hehehe...sejak mak aku tau berSMS nie...wah wah...phone aku asyik berbunyi siang malam ...hehehe...jangan tak tau...dia dah terror dah sekarang nie...sampai nak kejut aku waktu pagi pun dia hanya SMS jer..hehehehe...anyway, I'm glad because dia dapat terima teknologi terkini...cuma guna komputer je dia lom reti...kalau typewritter tu...dia expert laa...hehehe...agaknyer kalau dah terror...sure dia yang surfing internet sekarang nie...hehehe..aku lak yang tak berpeluang...hehehe...

Okies laa...aku rasa nak tido nie..tadi dalam bas tak dapat tido sangat...lepak keje terus amek bas balik ke Lumut..mau ngantuk aku dibuatnye...sampai kat stesen bas jam 11:30pm...siap pegi makan lagi lepas tuh...baru la aku balik rumah..lepas balik tu...aku terus install balik streamyx aku...sbb aku baru format laptop aku...ada virus...poyo tul...and now..dapatlah aku posting entry nie...hehehe...

Okies laa...adios amigos..choww...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...