Thursday, March 03, 2005

Penat yang amat sangat

Assalamualaikum wrth wbkth....

Fuhhh...nasib baik aku dah masuk cc nie...kalau tak sure aku terperangkap dalam hujan ribut petir..kalau tak kerana kepenatan..sure aku dah pergi awal sket...maklum jer lar...lepas balik dari Menara MAA tadi..aku kepenatan yang amat sangat...dah kenyang plak lepas makan...sampai aku rasa tak bleh nak jalan lak...lepas pegi makan...aku pegi Masjid India...jalan-jalan lar konon...nak carik barang sket...then ingat nak pegi SOGO...tapi nampaknya dengan cuaca sebegini aku memang tak larat nak jalan langsung lar...akhirnya aku mengambil keputusan untuk balik ke rumah je...heheheh...senang...lagi best..bleh tido lak tuh...hehehhe...

Akhirnya aku sampai kat rumah lar...siap beli 100PLUS la konon...baru nak baring...sekali tin 100PLUS aku bocor lak...kacau konsentrasi tido tul...chehh..sabo je la...bleh lak bocor..kuar gas & air tetiba...terkejut aku dibuatnya...huhh...kacau tul lar...akhirnya aku tertido gak lar lepas kemas sket-sket benda tu...dan akhirnya aku terjaga...sebab phone aku bunyi jer...tension tul...
Bangun...basuh kain jap...dan akhirnya aku keluar...and now..aku kat sini...live lagi...hehehe....

Okeh laa...aku rasa nak kuar lar...nak pegi beli barang jap..nak beli bekalan untuk makan malam nie...stok Maggi ada lagi...may be aku nak beli roti la kot...tengok lar cam ner kan..hehee...ingat nak tunggu hujan reda...aku kuar pi Giant Hypermarket la...nak beli bekalan makanan...hehehe..Okeh..adios amigos...chow...jumpa lagi...byee...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...