Saturday, March 05, 2005

Kasut...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hii! Lama gak tak jumpa ek...anyway, sorry lar sebab dah lama tak menaip di ruangan sendiri..bukan apa, keadaan tidak mengizinkan untuk berbuat demikian...hari nie memang hari yang membosankan betul...aku tak tau nak buat apa...tengok tv pun tak best...sebab tv kat umah sewa aku nie tak jelas...berlapis-lapis gambarnya...buat sakit mata dan sakit hati jer bila tengok...baik tido macam tu kan...tapi nak tido jer...tak best lar...xtvt yang paling akhir aku akan buat tido le...tu pun kalau dah tak der benda nak buat...tadi aku dah kemas semula almari baju aku...mop lantai..kemas dapur..basuh kain..kemas ruang tamu...memandangkan semua member dalam rumah aku tak der...senang lar nak buat kerja sket...lebih bebas nak susun itu dan ini...Ingat nak keluar ke Mydin Kotaraya...tapi malas lar plak...sebab aku tengok mendung semacam jer...tak tau lar kalau mood aku nak kuar lak jap lagi..ikut kaki jer lar...hayun jer...hehehe...jalan ikut suka aku jer kan...

Ingatkan tadi nak lepak umah makcik aku...tapi tak jadi ler...may be minggu depan lar kot baru aku bleh nak lepak memana rumah sedara...but not this week...cannot...penat lar...banyak benda nak buat...nak berlari sana sini susah gak..badan satu jer...kalau bleh duplicate lain lar citer kan...terhad pada perkara tertentu je bleh buat...nak buat cam ner kan...so, next week mungkin pengembaraan aku akan ke Kajang...atau ke SS 3 Kelana Jaya jer...hehehe...lepak umah makcik aku best gak...makan free...tapi tak leh lama...aku banyak benda nak uruskan...lepak kejap-kejap jer...kalau ke Kajang...umah pakcik aku...best gak..leh pekena Satay Kajang...hehehe...tu pun kalau aku pegi time gaji ler...la nie dah nak masuk tengah bulan...tak sesuai lar kan....may be the other next week lar yang sesuai...hehehe...

Semalam pegi Mid Valley...pusing-pusing carik kasut...masuk VINCI, Primavera, etc...last-last aku berkenan gak kasut kat kedai BATA...hahahaha...anyway it's a nice shoe...nampak cam but kalau aku pakai jeans...but it's not...aku suka sangat dan akhirnya aku beli lar...heheheh...memang niat nak beli kasut pun...so, beli lar...dah penat jalan...aku pegi makan kat food court Mid Valley kat atas sekali tuh...pusing-pusing lagi...ternampak something yang aku nak sangat makan...sebab dah lama tak makan...can u imagined...dah 8 tahun tak makan benda tuh...u know what is it?? MEE HAILAM...hehehe...last sekali aku makan MEE HAILAM tuh...masa aku form 5...masa jamuan...tak tau jamuan apa..aku dah lupa...tu lar kali terakhir aku makan...hehehe...aku pun tak tau sebab apa aku tak makan lagi lepas tuh...kalau aku ingat pun...malas nak cerita ler...hehehe...

Bosan dok sorang-sorang...selalunya tak cam nie..sebab aku pun memang dah biasa dengan situasi keseorangan nie...tapi tak tau kenapa plak hari nie aku bleh begitu bosan giler...mungkin tak teman nak gelak kot...member bilik aku..sorang pi PD...sorang lagi balik umah family dia...bilik sebelah lak...sorang tu balik kampung, sorang tu kekadang je nampak...sorang lagi baru keluar pegi study umah member...last sekali aku jer la yang tinggal...tak tau apa nak buat...semua benda dalam rumah nie aku dah settlekan...apa lagi ek?? Nak kata tak makan lagi..dah makan...sebab member aku tadi goreng cucur ikan bilis banyak giler...aku plak jadi tukang makan dia..iskk...lelama aku yang bulat macam cucur tu...hehehe...nak pi makan jap lar...ingat nak buat mee goreng...rasa macam nak keluar..jadi b4 keluar kena isi perut kan...jimat sket...okiess....tu jer la untuk kali ini...see ya....byee....adios amigos...chow...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...