Tuesday, March 08, 2005

Sorry la ek..

Assalamualaikum wrth wbkth...

Haiiii...sorry la sebab aku sekarang nie susah sket nak online selalu...nak taip blog selalu pun susah...jadi kena update seminggu sekali jer lar...tapi jangan risau...aku akan selalu maintain lar...tak der la tinggal terus kan...selalu gak aku jenguk kan...kalau aku tak masuk hari Sabtu..aku akan masuk hari Ahad...tengok la macam mana kan...kalau ada apa-apa email je lar...kalau rajin lagi..call la aku kan...apa susah...telefon di tangan anda...hehehe...dail atau sms saja..hehehe :)

Anyway, aku nak ucapkan TAHNIAH kepada member aku si KEMA yang dah selamat menjalinkan pertunangan bersama insan tersayang pada February lepas...sorry la ek..sebab tak bleh nak datang masa tuh...nanti masa ko kawin aku datang lar...okiess...hehehe..dah tunang nie...biler plak nak dilangsungkan majlis pernikahannya? Nanti bagi tau lar ek...

Okies laaa...aku nak chow lar...anyway, kalau sesapa member aku yang nak kahwin...especially member-member aku...x-smtsi tuh...hantar lar kad jemputan...kalau tak der alamat...meh habaq mai kat aku...sebab aku sentiasa update info kengkawan kita...okeh...choww...adios amigos...bye..

Wassalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...