Saturday, January 01, 2005

Happy New Year 2005

Assalamualaikum wrth wbkth...

Haiii semua! Selamat Tahun Baru 2005...Apa khabar? Diharap tahun baru 2005 akan memberi makna kepada kita semua setelah apa yang berlaku pada tahun lepas. Penghujung yang begitu menyayat hati kita semua. Sebuah kejadian yang tak begitu kita sangka sebagai penutup 2004. Mungkin ada hikmah disebalik semua ini. Semoga kita semua insaf di atas kejadian ini, dan bersyukur kerana kita masih lagi diberi kesempatan hidup di atas muka bumi ini.

Hmmm...aku sendiri pun tak tahu apa kesudahan 2005 ini nanti...banyak benda yang mungkin akan berlaku 2005...Kalau nak tahu...aku akan ceritakan lagi pada masa akan datang...ihikss...Macam-macam jer kan...Awal 2005 nie...aku tak der perancangan...cuma ada beberapa benda nak di selesaikan lar di awal-awal tahun nie...senarai benda yang nak dibuat pun sekarang nie dah berlambak...inikah permulaan 2005? Hmmmm...mungkin!

Tapi aku bersyukur benar di atas semua kejadian yang berlaku...banyak yang berlaku di sepanjang 2004 dan juga 2003...pahit & manis mengisi sepanjang tahun itu. Susah senang...suka duka...banyak...tak terkata...yang tersirat...yang tersurat...takdir 2003 memang banyak menduga keluarga ku...2004 memberi nafas baru dalam kehidupan...tapi masih lagi ada sendu dalam suka...ntah lar...mungkin ini semua dugaan yang masih menyelubungi keluarga kami...aku pasrah di atas segala yang di beri oleh -Nya...Alhamdulillah, aku bersyukur di atas segala takdir-Nya...

New Year...New Life...mungkin tu akan memberi penghidupan baru pada aku & ibu...okay lar...anyway, SELAMAT TAHUN BARU 2005 buat semua...semoga tahun baru akan memberi 1001 makna pada kita semua...

Okeh...adioss amigos...byeee....

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...