Thursday, January 20, 2005

Poly-Panic

Assalamualaikum wrth wbkth...

Spanish Song! Sku tengah dengar salah satu dari koleksi aku nie. Dah lama tak dengar lagu dalam koleksi sendiri.Lagu nie aku download last year...Penyanyinya Thalia...alar...watak heroin dalam telenovela yang pernah di siarkan di TV3 dulu...ROSALINDA...aku minat vokal dia..best...muka dia ada iras Mariana Ochoa (La Hija Del Jardinero)...aku bosan plak hari nie...tak tau apa nak buat...bosan sesangat...dah memalam cam nie lar aku tak tau nak buat apa...tv tak der cerita menarik plak...langsung tak der yang menarik minat aku untuk depan tv...tak tau kenapa...

Tadi aku makan bubur nasi...perisa udang...actually yang segera punyer...sebab aku memang tengah malas sesangat...mungkin mood minggu nie kot...tambahan plak lepas blackout last week...kesihatan agak terganggu akibat pening yang berterusan selepas kejadian penat..hehehe...agaknya aku tak boleh penat sangat..bila penat..keadaan rasa seperti kering sangat rasanya. Tapi dah minum air bertong dah rasanya...

Ahad lepas...aku pi shopping...hehehe...bukan agenda penting dalam hidup aku pun...tapi memang aku kena bershopping...nak beli barang...aku pegi One Utama...fuhh, ramai giler orang, maklum lar kan nak raya cina & raya haji nie...ramai lar orang ambil kesempatan untuk membeli belah...tension tul shopping masa orang cuti nie...apa taknya...dah ler ramai yang membayar di kaunter...barisan punyer lar panjang..pas tu cashier tu plak lembab...satu lagi pasal barisan jadi panjang sebab semua orang bayar pakai kad kredit...perghhh...lama lar kena tunggu untuk depa 'sain autograpgh'...cehhh...macam banyak duit...bayar pakai kad kredit...hutang jer...hujung bulan dapat lar 'surat cinta'...pas tu penat garu kepala...hehehe...Hmmmm...masa pusing-pusing lepas shopping...aku dah penat giler lar...tetiba jadi segar...hehehe...aku nampak EJA (alar...pelakon tu)...comel plak dia...hehehe...

Isnin tu plak...aku dengan rasa tak penatnya menyambung perjalanan shopping aku lagi ke area Bukit Bintang...pi Sungai Wang Plaza...tujuan kat situ..biasa lar...nak pi carik handphone...hehehe..bukan apa, handphone aku tu pun dah uzur sesangat...kekadang tak elok lak...pandai off sendiri tu...tu pasal setelah di kira-kira keuntungan ASB..aku pun bercadang untuk menukar handphone...hehehe...ronda punya ronda..sampai sakit kaki akhirnya aku nampak phone yang aku berkenan..hehehe...henpon cap cokia...hehhe...dak lar...NOKIA 2600...ihikss...quite nice...comel..ringan..color cun...pink silver gitu..perghh...hehehe...seronok bukan kepalang lagi aku...tersengih sepanjang masa..hehehe...maklum lar...first time pakai henpon 'poly-panic'...hehehe..polyphonic lar...aku bukan apa...bagi aku tepon canggih mana pun tak guna kalau kredit tak der...berlagak lebih cam sesetengah orang...handphone canggih...sekali kredit tinggal SERINGGIT...perghh..baik tak yah...hehehe...walaupun sederhana phone aku..tak canggih mana...aku still bleh call & sms mak aku...hehehe...tu kira lagi baguih lar...

Hmmmm...panjang lak celoteh aku nie...seronok mencoret lupa plak nak tengok jam...tak perasan lak dah malam...baik aku tido...esok mesti banyak benda nak buat kan...bukan setakat satu benda...tapi banyak benda yang aku nak buat lar...dari A sampai Z tugasan dah ligat bermain di fikiran aku nie...adios amigos...byee....

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...