Saturday, January 15, 2005

Hujung Minggu Yang Bosan

Asssalamualaikum wrth wbkth...

Haiii...sorry dah lama tak post entry untuk minggu nie...baru nie ada masa nak post...hari lain sibuk...dah ler hari Khamis lepas buat orang tension..aku rasa bukan aku jer...separuh dari Malaysia nie kot tension...sebab elektrik tak der...hehehe..masa tu aku tengah shopping kat area Masjid India...aku heran kenapa lar semua kedai tak der lampu...gelap jer...rupanya tak der elektrik...cehhh...panas giler sehhh...

Then bila nak balik...aku ingatkan LRT PUTRA etc train lain boleh jalan...rupanya semua terkandas...nasib baik aku tak terkandas dalam train...memang sket lagi aku kandas...hehehe...alhamdulillah aku tak kena..member umah aku sorang tu terkandas dalam train masa tuh...nasib baik train tu dah sampai stesen Masjid Jamek...senang lar dia nak keluar..hehehe...

Sambung citer aku plak..lepas train dah boleh jalan...aku ingatkan semua orang dah bleh naik...rupanya tunggu jap...sebab pihak LRT takut jadi balik blackout tuh...so, dalam 1 jam 15 minit gak aku dok tercongok kat pintu masuk LRT MASJID JAMEK...fuhh...tension jer...nasib baik aku berdua ngan kawan aku...last-last bila LRT dah boleh guna...kami pegi KLCC..kononnya sampai KLCC aku selamat lar...sekali Touch N Go aku plak problem..bukan aku jer...ramai gak kena...abih tu kena bayar la plak...perghhh...berapi gak...iskkk...sabo jer lar...nasib baik aku faham keadaan waktu tu...kalau tak...susah gak...orang lain pun marah gak...tapi aku cool jer..hehehe...

Akhirnya sampai gak aku ke KLCC...sampai sana dalam keadaan penat...nasib baik ada aircond lar..kalau tak sure aku dah pening dah...sambung balik agenda shopping...aku terus masuk ke BodyShop...agenda nak beli perfume untuk hadiah hantaran...hehehe...benda lain aku dah beli...tinggal satu dua barang jer lagi...kira orait lar tuh kan...bila tiba masa tinggal relax jer aku kan...balik aku tumpang kereta husband member aku...nasib baik husband dia keje kat area tu gak...leh lar amek kami yang kepenatan akibat blackout...hehehe...

Jap lagi aku nak keluar pi KLIA...nak pi antar kazen aku & family dia...depa nak pi Ukraine...melawat adik sepupu aku kat sana...study medic kat Ukraine...kiranya depa nak pi beraya kat sana lar...bestnya beraya kat luar negeri...hehehe...kalau aku kat luar negeri...aku nak pi beraya ngan mak aku lar..hehehe...berdua pun dah happy giler...pegi main salji...nanti lar...aku nak pegi gak nanti...hehehe...

Okeh laa...chow...nak pi minum jap...okies...adios amigos...byee..

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...