Tuesday, December 28, 2004

Tsunami....

Assalamualaikum wrth wbkth...
 
Haii semua!! Aduhhhh...aku langsung tak der mood dalam minggu nie...bukan sebab PMS pun....mesti ada lar yang tengah cakap cam tu kan...actually mulut aku sakit...ulser mulut..aduhhh...tension jer aku dalam minggu nie...nak makan pun tak selera...asyik main telan jer...tak der nak kunyah...apa tak sakit mulut...susah nak kunyah...uwaaa...
 
Tsunami....aku sedih tengok mangsa-mangsa Tsunami kat negara-negara ASIA yang terkena tuh...yer la ramai yang terkorban dalam kejadian tu...yang tak aku tak sangka...Malaysia pun bleh kena sekali tuh...isk isk isk...dah fenomena alam..nak buat cam ner...mesti ada ler kejadian cam nie...kita pun tak leh nak tahan...kepada semua family mangsa Tsunami..TAKZIAH...
 
Aku dalam minggu nie bz gak...sampai lupa nak buat entry kat blog sendiri...ntah lar...kering idea sampai aku...tak tau nak taip apa dah nie....harap-harap lepas nie idea aku kembali okeh la...hehehe..agaknya sebab sakit mulut nie kot...ntah lar...
 
Okeh laa...nanti aku taip lagi kay..no mood lar...see ya...adios amigos..byee...
Wassaalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...