Thursday, January 06, 2005

Monyet Ooo Monyet

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hii...Sorry dah 3 hari aku tak posting entry. Bukan malas, tapi tak der idea nak taip apa plak..mungkin sebab aku dah banyak berceloteh hari tu kot. Tu pasal aku tak der idea. Semalam aku berjalan ngan mak aku pegi tengok monyet...hehehe...actually kami bawak kuih-kuih raya yang lepas, tak habis makan bagi kat si monyet nie...hehehe...ada lar dalam 2-3 ekor yang mai...orang yang berjual kat situ cakap monyet tu semua pegi mandi sungai tu pasal sikit je yang datang...hehehe...ntah betul ntah tidak...hehehe...

Lepas tu aku ingatkan mak aku nak balik...rupanya sibuk carik ikan kembung untuk kucing dia...hmmm...mulalah kami masuk kedai keluar kedai...semua ikan tengah mahal mak aku cakap...nie semua berpunca dari Tsunami yang lepas. Ikan semua jadi mahal, sebab tak semua nelayan dapat turun ke laut especially nelayan di sebelah pantai barat nie...kesian kan depa...tapi now depa dah dapat duit bantuan....bagus la...sepatutnya depa bersyukur sebab di Malaysia mereka amat bernasib baik, sebab Tsunami yang melanda tidak seteruk di Acheh...isk isk isk..kesian kat sana...

Hari nie mak aku cakap nak pegi beli barang...makanan kucing? Fuhhh...mak aku memang suka buat koleksi makanan kucing dia...makanan kucing aku lebih mahal dari makanan aku sendiri..perghh...kerek tul..kucing aku tu dah ler memilih makanan best jer...kalau frieskies yang perisa tak sedap...depa tak makan..depa buat bola lak...sabo jer lar...si Snowbelle dah besar...makin nakal & suka buli kucing kecik yang lain...dia buat anak kucing lain macam bola...geram tul aku...mak aku asyik bising ngan dia lar kat luar kalau time bagi makan....

Eh...okay lar...gtg...ada hal lak..byee...adios...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...