Thursday, July 01, 2004

Minggu Sibuk...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Minggu sibuk! Tension plak aku rasa kali nie. Banyak benda nak buat. Assignment bertimbun-timbun. Sibuk nak kemas barang...nak carik kotak satu hal...Mana sibuk nak pindah umah...Sibuk plak nak carik umah...susah betul hidup nie. Barang dah ler banyak..nak angkat pakai apa? Lori ker? Mana nak guna duit lagi..aduh aduh..destinasi umah yang dipilih...Mungkin akan ke Sunway...setelah lama dok di PJ...kini berubah angin..hahaha..angin apa..dekat jer Sunway-PJ...berubah apa...lain laa kalau aku ke Afrika ker...mungkin lar bertukar angin jugak..

Assignment aku ni pun satu hal..kena tulis pasal "MY OBITUARY"...perghh...tajuk menakutkan ler...kena tulis sekiranya aku mati...apa yang akan membuat orang lain ingatkan aku..aduh aduh..mencabar minda aku betul nie..hehehe..Sapa akan ingat aku?? Susah gak nie...Tak per...aku mesti cuba yang terbaik lar...kena score paper ni gak.

Hmmm...makan? Aku rasa hari ni paling sikit aku makan lar...kalau tak mesti cukup 6 kali makan aku nie...dah kurang skit..harap dapat kurangkan berat badan jugak lar...at least ada berubahan lar kan..dari tak berganjak langsung kan...Aku makan mee jer hari nie...tengah hari aku makan chicken puff jer..tak kenyang kalau ikutkan..Hehehe...tamak jugak aku rupanya...hehehe...

JULAI dah menjelma..kena study woiii..exam dah dekat...study week hanya 6 minggu. Semester paling giler pernah ku lalui lar setakat nie..memang pendek giler..Tak sempat nak buat apa-apa..semua benda kena buat dengan cepat..kalau tak susah lar aku. Macam mana lar agaknya kalau aku dah pindah nanti yek...susah hati aku...ntah laa..tunggu dan lihat hari itu jer laa kan...

Okeh laa..dah penat dah nie...lenkali aku citer lagi ek...see yaa...byee....

Assalamualaikum wrth wbkth...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...