Friday, July 23, 2004

::: Akademi Fantasia :::

Assalamualaikum wrth wbkth...
 
Hmmm...dah berapa hari aku tak tulis blog..mesti peminat-peminat(ada peminat ker aku nie?) blog ku semua tertanya-tanya...mana lar si Heldamelissa ni pegi ek..hehehe...anyway aku bz sket tengok Diary Akademi sampai terlupa nak tulis blog...maaf la ek...lagipun aku leka dok main ngan kucing-kucing aku kat umah nie...maklum jer laa...balik sekali sekala..rindu plak pada mereka nie...adik-adik ku cayank nie...seronok main kejar-kejar dengan mereka lar...
 
Next week..aku pindah lar...tak tau lar cam ner keadaan rumah baru nie kan...memacam jer yang kena buat lar tuh...barang pun aku tak habis kemas...ala..pasal kemas barang nie kejap jer aku kemas...lepas tu semua nanti pasti kosong dalam sekelip mata jer...jangan risau...
 
Aku pun sebenarnya kering idea la nak tulis blog nie...tak tau plak apa nak celoteh kali nie...lenkali jer laa aku nak celoteh...tak leh nak fikir dah masa nie...okeh...see ya...byee....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...