Wednesday, July 14, 2004

::: My Fair Lady :::

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmm...dah berapa hari aku tak tulis blog. Sorry lar yek..saya bz skit...pada yang membaca tu..TQ very much sebab sudi jenguk blog saya yang tak seberapa ini. Anyway, last Saturday...saya pegi Konsert ke 5 Akademi Fantasia...best jugak tengok rancangan live ni depan mata...tapi banyak sangat rules...nak pi toilet pun susah..hehehe...tau tau jer la kan..best memang best..kul 6.45 petang lagi aku dah beratur kat Dewan Sivik MPPJ...kul 7.30 malam masuk lar ke dalam dewan...macam-macam celebriti yang datang malam tuh...Phyne Ballernz...Ezlyn...Andy Flop Poppy..Shuhaimi Baba...yang bestnya aku dok kat tempat HOTLINK...so, kat area depan lar kan...nampak lar ngan jelas semua artis-artis tu..aku tak pasti lak muka aku masuk tv ke tak..tapi mak aku kata muka aku ada gak masuk tv..hehehe..glamer lak kejap malam tuh...and then...aku dok belakang family KAER...salah seorang peserta AF2..hehehe...

Malam tu aku menyaksikan ANDING terkeluar pula...depa ni nak kata tak best..sebenarnya memang best...tapi disebabkan kurang undi...dah terkeluar..walaupun vokal bagus kan...nak wat cam ner...tapi paling aku suka dan tak ku lupa...persembahan ZAHID...memang best...bersahaja..nakal jer...dia memang best...rasanya dia seperti VINCE masa AF 1 dulu...VINCE pun perangai macam dia gak...so, mungkinkah ZAHID juara AF 2? Nantikan jer laa sampai penghujung kan....okeh ;)so...AFUNDI ZAHID okeh!!

Hmmm...hari ni hujan...pagi renyai..tengahari renyai...petang lebat..malam renyai..aduh...cam ner aku nak keluar nie...nasib baik semua barang-barang nak buat makan dah beli...tak ler aku kena keluar kan...lepak jer lar...makan apa yang ada..kebetulan family kawan aku datang...depa bawak pulut kuning & rendang ayam...apa lagi..makan jer lar kan...hehehehe...kenyang gak..rezeki untuk hari hujan...hehehe..tu dah kira bagus laa kan...

Hari ni aku tak packing barang...sebab semalam aku dah penat packing semua barang aku masuk kotak...perghhh...banyak giler kotak aku...rasanya nak bawak balik kampung lar nanti...tengok lar cam ner..larat ke dak aku nak bawak ek...malas tul nak bawak...kalau ada kereta leh laa mengangkut...ni nak bawak naik bas...penat nak angkut pi PUDURAYA tuh...berat ler...nak bawak beg tarik...malas lak...hehehe..karang macam pramugari lak..tarik sana...tarik sini...hehehe..cehh...berangan lak...macam dalam cerita KOREA kat 8TV...MY FAIR LADY...best..mamat tu comel...suka tengok dia...aku aku tengok perempuan...lain lak jadinya kan..hehehe..

Okeh laa...aku nak pegi GIANT...temankan makcik aku pegi shopping...aku mesti jadi tukang tolak troli lar nie...hehehe..biasa lar kan...pegi GIANT mesti ajak aku...hehehe..jadi secretary dia jap...hehehe..tukang kira harga barang...okeh...adioss amigos...Byee....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...