Saturday, July 17, 2004

Beres...ditanggung beres!!!

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmm..satu kerja baru settle. Lega rasanya. Tapi dari tadi asyik tension jer sebab notebook aku buat hal. Asyik 'hang' sana..'hang' sini..perghh..berapi gak aku dibuatnya. Tapi nasib baik dah aku dah bereskan ler. Kalau tak sure aku tak dapat nak print handouts aku untuk presentation pagi nie. Esok dah ler ada presentation lagi. Nasib baik lar kelas tu sebelah petang..relax skit lar aku..kalau tak sure tak leh nak tido lagi ler jawabnyer...hehehe...

Lusa aku nak balik kampung jap. Sebab semua kelas aku dah abih dan tak der benda nak buat. Dah lama lak aku tak balik. Nak balik before exam and before pindah ke rumah baru. Hmmm...cam ner la suasana rumah baru tu nanti ek..rumah flat. Aku dah pernah duduk gak sebelum nie masa aku kecik-kecik. Dok tingkat 8 lak tuh...tinggi..gayat gak dibuatnya. Tapi ni aku dok tingkat 4 jer...tak ler tinggi benor..hehehe..tapi umah flat nie..banyak bahayanya...bukan setakat bahaya kat ketinggiannya..tapi macam-macam masalah ada..macam-macam ada..hehehe..tau jer ler...orang atas bising ler...masalah kain dijemuran ler...macam-macam lar..hehehe..pada yang pernah merasa tu mesti tau la kan...

Dah settle semua assignment nie aku nak start study untuk exam aku awal bulan Ogos nie. Lepas tu aku cuti 3 minggu. Masa cuti 3 minggu..sorang lagi kawan aku nak kahwin pada 14 Ogos nie. Lepas tu lak cousin aku kahwin..ramai betul nak kahwin. Dengar-dengar khabar...sorang member dorm aku masa sekolah dulu nak kahwin gak. Wow..semua dah kahwin...aku biler lagi ek? Bila ntah...malas nak fikir lar..banyak keje lagi nak buat..so, tolak tepi dulu semua..heheheh..insya'allah, sampai masa aku akan kahwin gak. So, tunggu lar ek..kalau dah ada kadnya..aku akan letak di blog aku nie. Bagi semua orang tengok. Senang skit kan...virtual!! Hehehe...

Okay ler..aku rasa macam nak pi makan mee kari lak hari nie. Kalau rajin aku pergi lar makan...aku asyik lapar jer...al-maklum jer la..sekarang ni kan musim hujan. Walau dah kenyang mana makan waktu tengahari...nanti pukul 3 petang sure lapar balik. Tu yang susah tuh...hehehe...okeh...see ya...aku nak pi carik MEE KARI. Favourite aku tuh...hehehe..see ya guys...byee....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...