Thursday, July 08, 2004

Masa Terluang...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Jumpa lagi! Hehehe...sibuk-sibuk pun masih ada masa terluang untuk menulis kan. Bukan apa..ni la tempat nak relax-relax kan otak...kalau tak nanti asyik tension jer...tak best la kan hidup nie...kalau asyik tension semua keje tak jalan lak nanti...hati tak tenang kan...

Haaa...tak lama lagi pindah rumah...aduhh...sure penat kemas & punggah barang balik...nie yang malas nie...dah ler nak exam..situlah sibuk nak pindah...susah betul la..kalau tak pindah plak lagi susah..kalau dah dapat umah tu baik lar pindah kan..lagipun rumah yang baru ni murah skit kosnya...berbanding dengan rumah lama nie...at least boleh la save budget skit kan...flat pun flat ler...asalkan bersih...udah la kan...sendiri mau duduk...sendiri mau ingat la kan...

Tadi aku pegi IKEA...ushar barang-barang skit..hehehe...cam nak pindah umah sendiri lak...bukan laa..tolong orang untuk mendesign umah...hehehe...macam terror jer interior design...tolong pilih perabut..pilih warna...ciplak lar skit cara depa design kan...sebelum pi ronda dalam IKEA tuh..aku pi 'mencekik' kat IKEA punya foodcourt...makan SWEEDISH MEAT BALL...perghh..dah lama tak makan...sekali pekena...tak bercakap langsung...hehehe...memang aku suka makan tu bila mai IKEA...best!! Try lar ek...Padahal sebelum tu aku baru lepas 'mencekik' gak kat restoran mamak tepi Sunway Pyramid tuh...perghh....asyik makan jer keje aku...dah penat berjalan..perut kena isi gak lar kan..kalau tak isi susah gak aku...

Hujan! Sekarang ni asal kul 4 petang jer...mesti guruh dah berdentum...kilat dah terpancar...takut gak...susah nak keluar kalau lewat petang...risau gak aku...jemur kain pun kekadang susah nak kering musim hujan cenggini..dah jadi macam rumah setinggan lak...baju bergantungan sana sini dalam rumah...luar rumah...hehehe...jemur pagi pun belum tentu kering...dah ler tak der mesin basuh...penat tangan nak perah sampai kering tak der air...kalau tak sure lambat kering kan...

Berita tergempar!! Exam aku kena tunda seminggu...cehhh...lagi lambat lak aku cuti...apa laa...susah lar cam nie...aku dah pening nie..banyak benda nak buat maaa OGOS nie...plan dah bertimbun nie..tak tau nak buat mana satu dah nie...harap dapat buat semua laa..dan semua terlaksana dalam tahun nie dan tahun depan...insya'allah!! Plan apa? Bukan plan kawin maaa...heheheh....tunggguuuuu dan lihat kay!!Okeh laa..jumpa lagi nanti yek...Bye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...