Friday, July 16, 2004

Penat & Letih

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hi! Perghh...semalam aku betul-betul letih. Ikut makcik aku pegi sana pegi sini....jadi secretary dia jap...heheheh...biasa la tuh...orang kanan dia...anyway, my cousin baru balik dari Ukraine..study medic kat sana...dia cuti sekarang nie...dapat lar jumpa setelah 10 bulan tak jumpa...so, sekarang ni kami melepak sesama lar...tapi time aku tak der kelas lar...sabtu & ahad ni aku ada presentation...aduh ...penat ler...banyak betul keje kena buat...tapi minggu depan aku nak balik jap...jumpa mak aku & kucing-kucing ku..hehehe...rindu kat semua.Macam dah setahun tak balik...macam pegi luar negeri lak rasanya...hehehe...

Hari ni macam tak der citer sangat nak diceritakan ler...aku rasa macam nak tido jer...penat sangat kot...lepas discussion ni aku nak balik...tido jap..sekarang ni musim hujan petang..perghhhh...sedap ni kalau tido...memang tak sedar ler jawabnyer..eheheh...tapi mesti bangun before citer Cina kat tv3 tu mula..hehehe...rugi tak tengok...

Semalam aku tengok Diary Akademi Fantasia kat umah makcik aku...depa dapat kasut...untuk menari dan persembahan lar tuh...pas tu Suhaimi Meor Hassan datang kat Akademi...siap puji KAER nyanyi lak tuh...dah ler aku suka kat Suhaimi Meor Hassan tuh...suara dia & lagu dia semua best tau...AFUNDI ZAHID...AFUNDI KAER...

Okeh laa...aku rasa ni je kot yang larat aku tulis untuk hari nie...nanti aku citer lagi kalau ada cerita menarik...hehehe...byee....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...