Monday, July 20, 2009

S E J U K nye . . .

Saalam buat semua...

Huhuhu...lama lak rasanya tak masuk Blog ku sayang nie...sibuk dengan hujung minggu...dan menyampah dengan servis broadband yang
HANCUSS tahap GABAN nie...rasa nak sumpah je BROADBAND nie jadi BATU terus...hehe...dari aku online tapi line teruk...baik aku tengok Shaun The Sheep...kambing-kambing comel...lagi best...aku tengok citer nie kat Disney Channel..heheh best...citer dia simple je...tapi best laa..kambing2 nakal dan comel...

Sabtu tu dok tengok MU vs Malaysia...best gak game kali ni...tak hambar seperti selalu...tak sangka bagus tul si Amri Yahyah tu...memang bagus...sepakan bola dia pun nampak bagus...tak sia-sia laa pasukan Malaysia ari tu turun padang...walaupun aku peminat tegar Manchester United...tapi kalau lawan ngan Malaysia...semestinya aku sokong...kesian pasukan Malaysia...bermain dengan penyokong yang rata-rata datang berpakaian MU sahaja...tapi lega gak ada yang bersorak bila Malaysia menjaringkan gol...heheh...sekali sekala..sokong 2-2 sekali kan...tak salah...hehehe...aku nengok Owen kembali bermain...best...lama tak tgk dia main...then masa tengok berita..ada laa ramai aku tengok pakai cekak rambut tanduk setan tu...adehh yang pakai tu plak minah yang pakai tudung...ape laa dek non...tak tau hukum hakam ke?

Okeh laaa..harap minggu nie broadband akan ok laa...susah tul...minggu depan nak balik Lumut...lama tak balik...macam-macam nak buat nie...mak aku siap dah pesan itu dan ini untuk bawak balik...heheh...nanti kena carik laa tu...macam-macam je laa...so, kena carik laa tu jawabnye...heheh...balik nie banyak agenda nak buat...nanti dah balik baru aku citer laa...hehehe...

Okeh laa nak rehat..baru lepas mkn lunch...malas nak kuar...sib baik bawak bekal laa...okiess...chow chin chow....

Wassalam...

1 comment:

Zamz said...

sukanya tgk kambing2 nih cute je citenya hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...