Tuesday, July 07, 2009

Bulan Gadget ....Bulan Sibuk....


Salam buat semua....

Kembali lagi..hehehe....skema nye aku! Hahaha...skip lunch ari ni...
Bosan asyik routine sama je tiap2 hari kan...
dah tu routine tu buat aku gemuk je...so, skip tak pe la kan...
kira orait laa tu...selamatkan diri dr menternak lemak...

Petang nie tak tau laa nak makan apa...sebab hubby kata nak pi Bukit Bintang...
Aku tanya...nak buat apa kan...dia kata nak beli PS 2...huhu..
bestnye...tak penah aku main PS 2 ...aku tak reti main game cam tu..
kalau setakat game di HP or PC...aku biasa la main...


Aku baru perasan...bulan ni banyak tul gadget aku beli...plus dengan hubby beli lagi..
perghh penuh dah kiranya umah aku....
Kira barang-barang sampingan pun dah lengkap...
barang2 kat umah..alhamdulillah...dah dikumpul sejak sebelum kawin..
Jadi dah lengkap la semuanya....

Bulan lepas aku baru tangkap satu...gadget aku sendiri...
Tapi baru nak test2 laa kan...aku tak cekap lagi...
kena baca semua manual..penat woo...

Ok laaa...nak baring2 jap...lentok kat meja je....ngantuk...
sejuk lak tu...adehh ...chowwww

1 comment:

Heldamelissa said...

hehehe...lom sempat main PS2 lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...