Tuesday, July 14, 2009

Ntah Bile?

Salam Buat Semua....

Hmmm...terasa penat yang amat sangat minggu nie...ntah la nape? Mungkin sebab banyak keje sangat kot...penat minggu lepas pun tak berbalas rehatnya...minggu nie ntah apa lagi... Harap dapat berehat di suatu tempat yang tenang..aman dan damai...ntah bile dapat pergi berehat ek? Dah la nak pi jalan-jalan masih takut...sebab dek kuman H1N1 tu...harap semua tu cepat berakhir...makin hari makin menakutkan plak angka rakyat Malaysia yang terkena jangkitan tu..ishhh..mintak dijauhkan laa...


Hmmmmm...bile nak berehat tepi pantai? Ntah laa...lama tul aku tak piknik tepi laut...walaupun umah aku kat Lumut tu betul2 dekat ngan Pantai Teluk Batik...mungkin tak minat nak ke sana...yer laa...asal aku nak pi je...jem jalan tu..tension gak dok situ...nak kuar dari umah sendiri pun payah...nak gak sekali sekala aku pi lepak2 kat pantai tu...tapi biler ramai sangat....semak mata memandang laa..pening pale aku tengok...

Tak pe laa...hujung bulan nie aku nak balik....nak berehat-rehat di rumah...heheh...nak kemas2 sket untuk hari raya..mak aku dah suh balik...suh itu suh ini...ada je pesanan penaja dia...macam voice recorder dah aku dengar..heheh ....tak pe laa...orang tua memang cam tu...heheh...banyak benda nak buat balik nanti...kena senaraikan laa tu...takut luper....

Hmmm...best nie..bos aku semua tak de...sorang cuti..2 orang pi meeting..1 gi budak dept aku cuti..sorang g pi discussion...so, aku sorang la nie...melepak..online laa jap kan...posting apa yang patut...dah lama tak update blog...ingat nak update resepi...tapi terlupe lak nak amek gambo tu kat pc di rumah...heheh...so, nanti laa kot..tangguh la dulu kan...

Ok laa nak merayau kat tempat lain lak...so, tu je laa...babai..Adios amigos...Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...