Monday, July 06, 2009

Demam lak!


Salam buat semua....

Ari nie saya mc...demam...penat kemas rumah agaknya..sebab ari Sabtu tu kemas & pilih barang tak pakai...dan asingkan untuk recycle...jadi pilih laa memana buku, kotak, botol & plastic untuk di asingkan..penat giler...then kena kemas habuk...sebab pasang kipas siling di bilik no 2....jadi bersepah gile umah...dah tu habuk..biasa laa...achooommm!!

Semalam lak masak sambal tumis udang..lupe lak nak snap gambo..sebab sedap sangat...dan lapo sangat sebenarnya...hehehe...jadi lupe lak...saboo je laa kan...bior laa...dah masuk perut dah pun....nanti laa...aku nak masak gi dan documentasi kan...sebab blog resepi aku pun dah lama tak update tu...hehehe..ntah bile nak update agaknye ek...

Sekarang dok baca manual pasal my new camera...hehehe..maklum laa tak penah pakai SLR nie lagi....jadi baru nak mencuba2 laa kan...kena laa baca manual..benda yang paling aku tak suka...walaupun keje aku kat ofis adalah buat manual...hahaha...benda paling pening nak buat...dan paling malas nak baca...hehehe...

Okay laa...nak rehat..dah makan ubat..rasa nak tidoo lak..heheh...okiess...chow chin chow....

Wassalam...


3 comments:

IxoR@ said...

deman ke...? kesian la...cepat2 makan ubat & rehat.

Ehem ehem...dah ada kamera baru nampak! Pasti lebih mood utk berblogging....

Zamz said...

wah demam ke sian..

semoga cepat sembuh

Unknown said...

Thanks...dah sembuh sket..cume selsema je..hehe bahaya gak kan..semua orang takut...

Ixora..kamera baru tak baru gak laa...dah 2minggu pakai..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...